Економiка сьогоднi
Ви бажаєте відреагувати на цей пост? Створіть акаунт всього за кілька кліків або увійдіть на форум.

Кукліна Т.С.,Корнієнко В.А. ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В ГАЛУЗІ ТУРИЗМУ

Перейти донизу

Кукліна Т.С.,Корнієнко В.А.  ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В ГАЛУЗІ ТУРИЗМУ Empty Кукліна Т.С.,Корнієнко В.А. ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В ГАЛУЗІ ТУРИЗМУ

Повідомлення автор Igor Kokovikhin Ср Лист 15, 2017 12:13 pm

Т.С. Кукліна, доцент, к.е.н.
В.А. Корнієнко, аспірант
Запорізький національний технічний університет

ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В ГАЛУЗІ ТУРИЗМУ

Глобальна мережа вміщує великі обсяги найкорисніших правових, економічних, наукових та інших відомостей, які слугують інформаційною базою для ведення бізнесу, досліджень тощо. На сьогоднішній день сучасний бізнес характеризується постійним зростом можливостей компаній – постачальників, що у свою чергу призводить до зросту глобальної конкуренції та поліпшення якості товарів та послуг. Відбуваються зміни способів організації та керування бізнесом, відбувається реінжиніринг (модернізація) бізнес-процесів та впровадження систем автоматизації. В сучасних умовах господарювання існують величезні потоки інформації, які необхідно раціонально використовувати та направляти для досягнення цілей організації [1]. Для успішного ведення бізнесу все частіше залучаються комп’ютерні системи та мережі тобто можна сміливо сказати, що відбувається нова промислова революція.

Розвиток комп'ютерних інформаційних систем та телекомунікаційних технологій призвело до формування нового виду економічної діяльності - електронного бізнесу, а саме ведення електронної комерції.

Системи електронної комерції дозволяють покупцеві не спілкуватися з продавцем, не витрачати час на ходіння по туристичних фірмах, а також мати більш повну інформацію про товари. Продавець може швидше реагувати на зміну попиту, аналізувати поведінку покупців, заощаджувати кошти на персонал, оренду приміщень тощо.

Не будучи єдиною технологією, електронна комерція в Інтернеті характеризується різнобічністю. Вона об'єднує широкий спектр бізнес-операцій, які включають в себе [2]: обмін інформацією; встановлення контактів; перед- і післяпродажну підтримку; продаж товарів і послуг; електронну оплату, в тому числі з використанням електронних платіжних систем; поширення продуктів; можливість організації віртуальних підприємств; здійснення бізнес-процесів, спільно керованих компанією та її торговельними партнерами.

Он-лайновий туризм стає на сьогодні одним з найбільш ефективних вертикальних ринків, де більш ніж половина угод укладаються через мережу Internet.

Туристичні послуги в Internet включають служби замовлень квитків, служби резервування місць в готелях та турів, інформацію про тури, Internet-представництва туристичних компаній. Переваги використання даної мережі для суб'єктів туристичного ринку України очевидні: вона дає необмежений доступ до інформації, дозволяє заощаджувати кошти при міжміських і міжнародних переговорах, надає інформацію про передові технології, дозволяє обмінюватися думками з колегами. Слід також зазначити, що реклама в мережі Internet дешевша за звичайну, а в більшості випадків ефективніша, оскільки спрямована на цільову аудиторію. Це важливо для виробників туристичних послуг в Україні, які займаються в'їзним міжнародним туризмом, тому що не тільки економить кошти, але й дозволяє ознайомити іноземних громадян з туристичними програмами про найбільш цікаві місця та міста України [1].

За рівнем представлення в мережі туристські ресурси класифікують наступним чином:
- сайти загального призначення з туристичними розділами;
- спеціалізовані туристичні портали і сайти (туристичні портали та каталоги https://catalog.online.ua, http://mandrivka.net, http://turua.info та інші);
- глобальні системи бронювання (Галілео, Амадеус, Сирена, Сабре);
- сайти фірм-туроператорів (Тез-тур, Наталі-інтурс, Анекс-тур, Корал тревел та ін.);
 сайти туристичних агентств (catalog.online.ua, poihaluznamu.com, travel-tours.com.ua та інші);
сайти готелів (booking.com, skyscanner.com, hotelhunter.com);
особисті сторінки мандрівників (theworldoftourismm.blogspot.com, mazko.ru, dikarem.net, openmind.com.ua).

Можливості е-commerce в Інтернеті для туристичних фірм привносять такі нові елементи в сучасний бізнес: зростання конкуренції; глобалізація сфер діяльності; персоналізація взаємодії; скорочення каналів розповсюдження товарів; економія витрат [3].

Таким чином, інформаційний і туристичний ринки повинні задовольняти потреби всіх категорій споживачів, які бажають отримати туристичну послугу, а держава – підтримувати і сприяти розвитку як традиційних туристичних підприємств, що орієнтуються на клієнтів, які надають переваги особистому спілкуванню під час придбання послуги, так і віртуальних фірм, які можуть задовольнити потреби клієнтів, що надають переваги Інтернет-технологіям.
Список використаних джерел:

1. Самойленко К.В. Використання принципів інформаційної логістики в системи збуту туристичних продуктів. – [Електронний ресурс]. Режим доступу: file:///C:/Users/mt/Downloads/vcpiay_2013_52_26.pdf
2. Шаховалов М.М. Інтернет-технології в туризмі   [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://infotour.in.ua/shahovalov21.htm
3. Мельниченко С.В. Інформаційні технології в туризмі: теоретичні та практичні аспекти // Вісник Запорізького національного університету. - 2010. - №2(6). - С.129–138.

Igor Kokovikhin

Кількість повідомлень : 10
Дата реєстрації : 15.11.2017

Повернутися до початку Перейти донизу

Повернутися до початку

- Схожі теми
» Корнієнко О.М., Жилко С.О. ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В ПІДПРИЄМНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
» Аровеле Віктор Олусола. ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ НА ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
»  Карнаухова Г.В. ВИКОРИСТАННЯ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ЕКОНОМЕТРИЧНИХ ПАКЕТІВ
» Політько Д.В. ОБҐРУНТУВАННЯ НАПРЯМІВ ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА
» Стефанюк О.Д. "ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ПІДХОДІВ ДО СИСТЕМИ ЗБУТУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ"

 
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі