Економiка сьогоднi
Ви бажаєте відреагувати на цей пост? Створіть акаунт всього за кілька кліків або увійдіть на форум.

Аровеле Віктор Олусола. ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ НА ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ

Перейти донизу

Аровеле Віктор Олусола. ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ НА ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ Empty Аровеле Віктор Олусола. ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ НА ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ

Повідомлення автор Olkhovii Ср Лист 15, 2017 1:30 pm

Віктор Олусола Аровеле, аспірант
ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»

ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ НА ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ


Високий рівень конкуренції в галузі торгівлі зумовлює необхідність пошуку нових форм та форматів ведення торгівельної діяльності. А тому актуальності набуває створення на підприємстві системи електронної комерції, що не тільки охоплює всі типи електронних транзакцій між організаціями та зацікавленими особами [1], але й включає системи контролю та дозволяє автоматизувати логістику та маркетингову діяльність підприємства.

Основою системи електронної комерції науковці називають глобальну мережу Інтернет та ті технології, які вона надає для підтримки бізнес-процесів підприємства.

дослідник В. Звасс дає такі характеристики електронній комерції [5, с. 5]:
- обмін бізнес-інформацією;
- налагодження бізнес-відносин;
- здійснення бізнес-транзакцій через телекомунікаційні мережі;
- торгові відносини.
Популярність формування системи електронної комерції на торговельному підприємстві визначається її перевагами, до яких відносять:
- зниження інформаційних витрат;
- зменшують значення географічної близькості торговельного підприємства та споживача, торговельного підприємства та постачальника [2];
- технічне вдосконалення інтернет крамниць знижує витрати на транзакції;
- зменшення витрат на комунікацію розширює можливості та географію аутсорсингу [3];
- поширення інтернет-технологій та електронної комерції сприяють підвищенню рівня відкритості торгівлі в країнах [4];
- створення нових робочих місць;
- підвищення конкурентоспроможності малих і середніх підприємств.

Однак, не зважаючи на позитивні ефекти від впровадження системи електронної комерції на торговельних підприємствах, існує і ряд бар’єрів, серед яких науковці виділяють:
- брак інформації щодо правових норм та процедур функціонування і регулювання системи електронної комерції на підприємстві;
- наявність адміністративних бар’єрів в розмитненні товарів, придбаних через Інтернет;
- кожна країна має відмінності у процедурах повернення покупок, що особливо впливає на ринок електронної комерції, яка охоплює різні країни;
- відмінності у податковому регулюванні;
- недостатнє забезпечення прав інтелектуальної власності;
- транскордонна електронна торгівля обмежена вимогами щодо реєстрації доменних імен вищого рівня, цензури в Інтернеті та вимог щодо використання спеціальних методів шифрування, які встановлюються на державному рівні кожної з країн;
- високий рівень шахрайства в Інтернеті.
Щодо становлення електронної комерції на торговельних підприємствах України, то важливими чинниками, що впливають на зниження ефективності інтернет-торгівлі є відносно низький рівень правового забезпечення електронної торгівлі, переважання в Інтернеті частки підприємств з великих міст (40 % припадає на м. Київ); несприятливий інвестиційний клімат.

Список використаних джерел


1. Chaffey D. E-business and E-commerce Management / D. Chaffey // Strategy, Implementation and Practice. – Prentice Hall, 2009. – 800 p.
2. ECLAC. Electronic Commerce, International Trade and Employment: Review of The Issues. UN, Economic comission for Latin America and the Caribbean ECLAS, Washington Office, April 2002, pp 1-30.
3. Kuwayama, M. E-Commerce and Export Promotion Polices for Small and Medium-Sized Enterprises: East Asian and Latin American Experiences, Serie Comercio Internacional, LC/L.1619-P, October, Santiago de Chile, ECLAC, 2001.
4. Onyeiwu, S. Inter-Country Variations in Digital Technology in Africa. WIDER Paper # 2002/72, World Institute for Development Economic Research, Helsinki, Finland, 2002.
5. Zwass V. Electronic Commerce: Structures and Issues / V. Zwass // International Journal of Electronic Commerce. – V.1, №1, Fall, 1996. – P. 3–23.

Olkhovii

Кількість повідомлень : 7
Дата реєстрації : 15.11.2017

Повернутися до початку Перейти донизу

Повернутися до початку

- Схожі теми
» Коробка С.О. "ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ І ТЕХНОЛОГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ"
» Корнієнко О.М., Жилко С.О. ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В ПІДПРИЄМНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
» Олексенко Л.В, Войцеховський Д.Ю., ФОРМУВАННЯ СЕРВІСНОЇ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ
» Житник Т.П., МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ
» Рогоза С.М., ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМІВ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЇХ ОСОБЛИВОСТІ В УМОВАХ НЕСТІЙКОЇ ЕКОНОМІКИ

 
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі