Економiка сьогоднi
Ви бажаєте відреагувати на цей пост? Створіть акаунт всього за кілька кліків або увійдіть на форум.

Щербань І.І., СИСТЕМА АВТОМАТИЗОВАНОГО ОБЛІКУ ТОРГІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЯК СИСТЕМА ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ

Перейти донизу

Щербань І.І., СИСТЕМА АВТОМАТИЗОВАНОГО ОБЛІКУ ТОРГІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЯК СИСТЕМА ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ Empty Щербань І.І., СИСТЕМА АВТОМАТИЗОВАНОГО ОБЛІКУ ТОРГІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЯК СИСТЕМА ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ

Повідомлення автор TerelaEvg Ср Лист 15, 2017 2:51 pm

Щербань І.І., студент
ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»


СИСТЕМА АВТОМАТИЗОВАНОГО ОБЛІКУ ТОРГІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЯК СИСТЕМА ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ

Ефективне функціонування системи управління торгівельним підприємством значною мірою визначається ефективністю і ступенем зрілості базових процесів управління до числа яких в повній мірі може бути віднесені процеси обліку. На сьогодні задача формування ефективних процесів обліку торгівельних підприємств та їх автоматизація в значній мірі вирішена для процесів бухгалтерського обліку. Проте повнота і ефективність її розв’язання в значній мірі залежить від вирішення проблеми організації і виконання підсистеми управлінського обліку. В сукупності з підсистемою бухгалтерського обліку підсистема управлінського обліку вирішують одну з ключових проблем управління підприємством – проблему інформаційного забезпечення менеджменту.

У вирішенні задачі побудови автоматизованної інформаційної системи обліку торгівельного підприємства ключова роль відводиться вибору концептуальної моделі системи обліку як невід’ємної компоненти системи менеджменту підприємства. Вибір концептуальної моделі системи обліку прямо залежить від вибору управлінської парадигми для системи менеджменту підприємства. Аналіз сучасних інформаційних джерел в галузі менеджменту беззаперечно підтверджують існування стійкого тренду переходу систем менеджменту на принципи і моделі процесного управління. Концептуальні уявлення щодо підприємства як мережі взаємозв’язаних бізнес-процесів на сьогодні є найбільш поширеним в теорії і практиці менеджменту. Сучасні системи менеджменту будують свою функціональну діяльність на технологіях управління бізнес-процесами, які в числу складових містять важливу компоненту – підсистему інформаційного забезпечення.   Остання, в свою чергу, базується на використанні сучасних інформаційних систем збору, накопичення, використання та розподілу облікової інформації.

Побудова автоматизованої інформаційної системи обліку в системі процеснного менеджменту  торгівельного підприємства вимагає для свого вирішення наступних базових завдань:
- вибору і адаптації до процесних модельних уявлень  управління існуючих автоматизованих систем бухгалтерського обліку;
- визначення об’єктів управлінського обліку на основі аналізу мережевої моделі бізнес-процесів торгівельного підприємства;
- формування сукупності об’єктів процесної моделі як потенційних джерел управлінського обліку;
- визначення інформаційних потреб системи управління  об’єктами відповідно до процесної моделі управління підприємством;
- вибір способів і засобів задоволення інформаційних потреб системи управління бізнес-процесами підприємства;
- інтеграція локальних рішень задачі задоволення інформаційних потреб системи управління бізнес-процесами в єдину автоматизовану інформаційну систему обліку.

З огляду на інформацію сучасних інформаційних джерел можна стверджувати, що на сьогодні найбільш вирішеним завданням  побудови інформаційної системи обліку в систем процесного менеджменту є перше із зазначених  вище завдань. Решта важливих завдань знаходяться в різному стані їх вирішення для систем менеджменту торгівельних підприємств.



Список використаних джерел

1. Лепейко Т.І. Реінжиніринг бізнес-процесів: навч.-практ. посіб. у схемах і табл. / Т.І. Лепейко, А.В. Котлик; Харківський національний економічний ун-т. – Харків: Вид. ХНЕУ, 2009. – 80с.
2. ДСТУ  ISO 9000-2001.
3. Репин В.В., Елиферов В.Г. Процессный подход к управлению: Моделирование бизнес-процессов. – 6-е изд. – М.: РИА «Стандарты и качество», 2008. – 408 с.

TerelaEvg

Кількість повідомлень : 27
Дата реєстрації : 15.11.2017

Повернутися до початку Перейти донизу

Повернутися до початку

- Схожі теми
» Тронь С.П. Структура діагностики ефективності інформаційного забезпечення процесно-орієнтованого управління торговельними підприємствами
» Алькема В.Г., Кучмєєв О.О. Напрямки удосконалення інформаційного забезпечення логістичної діяльності підприємств оптової торгівлі
» Шевченко Є.А. МОДЕЛЮВАННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ СКЛАДСЬКОЇ ЛОГІСТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
» Левошко Н. В., Рогоза М.Є. НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО МОДЕРНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
» Іванов С.В. , Рогоза М.Є. , Перебийніс В.І. , Вергал К.Ю. ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ТА МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ КООПЕРУВАННЯМ ТА ІНТЕГРАЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ ПІДПРИЄМСТВ СІЛЬСЬКОЇ ОБСЛУГОВУЮЧОЇ КООПЕРАЦІЇ

 
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі