Економiка сьогоднi
Ви бажаєте відреагувати на цей пост? Створіть акаунт всього за кілька кліків або увійдіть на форум.

Корнієнко О.М., Жилко С.О. ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В ПІДПРИЄМНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Перейти донизу

Корнієнко О.М., Жилко С.О.  ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В ПІДПРИЄМНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ Empty Корнієнко О.М., Жилко С.О. ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В ПІДПРИЄМНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Повідомлення автор Igor Kokovikhin Ср Лист 15, 2017 12:05 pm

О.М. Корнієнко, к.е.н., доцент
С.О. Жилко, аспірант
Запорізький національний технічний університет

ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В ПІДПРИЄМНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Поява глобальних мереж зв'язку, і в першу чергу – Інтернет, привела до справжньої революції в області організації і ведення комерційної діяльності. Перетворення торкнулися як зовнішніх відносин між компаніями і їх партнерами або клієнтами, так і внутрішньої структури самих компаній. З’явилися не тільки нові напрями ведення бізнесу, але і принципово змінилися ті, що вже існують. Проте в Україні Інтернет знаходитися в зачатковому стані, і могло б показатися, що інтернет торгівля у нас не розвинена. І це дійсно так. Інтернет портали можна перерахувати по пальцях. Представництва крупних компаній в мережі виконують тільки іміджеву функцію.

В Україні з урахуванням її специфіки найбільші перспективи має розповсюдження В2В напряму електронного бізнесу. Слід зазначити, що і в країнах, де електронна комерція набула найбільш широкого поширення, на цей вид електронного бізнесу доводиться близько 80% його загального об’єму. Але навіть і в цих країнах з подальшим просуванням в Інтернет-бізнес крупних компаній реального сектора експерти зв’язують новий етап розвитку електронної комерції.

Основні вигоди від участі в електронній комерції підприємства реального сектора отримують в результаті:
– збільшення об’ємів реалізації вироблюваної продукції;
– підвищення ефективності унаслідок зниження комерційних витрат (завдяки Інтернет-комерції продавці отримують повну інформацію про запити клієнтів. Це дозволяє відмовитися від дорогого складського зберігання товару);
– зниження витрат на придбання матеріально-технічних ресурсів.

У вітчизняних підприємств і їх клієнтів існують наступні потреби, які можуть бути задоволені за допомогою В2В-проектів:
1. Покупці устаткування і комплектуючі дістають можливість понизити ціну в результаті конкуренції між виробниками і, таким чином, отримати економічну вигоду. З іншого боку, виробники рідкісного устаткування можуть підвищити ціну в результаті конкуренції покупців. В цілому можна сказати, що в результаті функціонування торгової системи реалізується ефективніше ціноутворення, ніж у разі окремих операцій, рознесених в часі і просторі, коли може виникати монопольна перевага в результаті асиметрії інформації.

2. Реалізація механізму швидкого пошуку пропозицій на покупку і продаж устаткування і що комплектують забезпечує значне зниження витрат, що пов’язаних з цією процедурою, мають невиробничий характер. Слід зазначити, що знижуються витрати як з боку виробників, так і з боку споживачів (реклама, зв’язок і додатковий персонал), відпадає потреба у використанні широкої посередницької мережі.

3. У підприємств існує можливість здійснювати планування виробництва, маючи в своєму розпорядженні при цьому розгорнену картину ринку, значно понизивши при цьому витрати на маркетингові дослідження. Так, наприклад, цьому сприяє статистика, що безперервно накопичується, про існуючі об’єми виробництва і збуту продукції.

Іншим стимулом впровадження сучасних інформаційних технологій матеріально-технічного постачання є економія витрат при придбанні виробничих ресурсів (машин, устаткування, сировини і матеріалів, палива, енергії і тому подібне). За даними компанії Anderson Consulting, у сфері реальної економіки впровадження Інтернет-систем інтеграції каналів постачань дозволяє понизити вартість вироблюваної продукції на 5 – 15% – в зв’язку, 11 – 20% – при виробництві комп’ютерів, 29 – 39% – електронних компонент, 3 – 5% – харчових добавок, 15 – 25% – в лісопереробці, 3 – 5% – у вантажних перевезеннях, 10 – 15% – в ЗМІ і рекламі, 5 – 15% – в нафтогазовій і 11 – 15% – в сталеливарній промисловості.

Таким чином, робота в Інтернет-просторі сприятиме ефективнішому виходу підприємств і організацій держав-учасників СНД в світовий торговельно-економічний простір, створивши додаткові можливості для:
– отримання доходів від транзитних проектів;
– встановлення тривалих і стабільних економічних відносин;
– зміцнення позитивного іміджу держав-учасників СНД на світовій арені як регіонального співтовариства, що формує цивілізований ринок на сучасній правовій і технологічній основі.
Список використаних джерел:

1. Копитько Т. Електронна комерція : впровадження європейських норм ведення бізнесу / Т. Копитько. // Маркетинг в Україні. – 2006. – № 2. – С. 61
2. Сніжной Г.В. Електронні торгові системи для підприємств // Актуальні питання удосконалення фінансово-кредитного механізму в Україні: Зб. наук. пр. наук.-практ. конф., Запоріжжя, 29–30 трав. 2003. – Запоріжжя, 2003. – [Вип.3]. – С.56–60.
3. Співробітництво з світовою організацією торгівлі. Електронний ресурс. – Режим доступу: http://www.me.gov.ua/Tags/DocumentsByTag?lang=uk-UA&tag=SpivrobitnitstvoZSvitovoiuOrganizatsiieiuTorgivli

Igor Kokovikhin

Кількість повідомлень : 10
Дата реєстрації : 15.11.2017

Повернутися до початку Перейти донизу

Повернутися до початку

- Схожі теми
» Кукліна Т.С.,Корнієнко В.А. ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В ГАЛУЗІ ТУРИЗМУ
» Аровеле Віктор Олусола. ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ НА ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
» Марченко А.А. "ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ У ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА"
» Герасименко Т.О. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ
» Мотрохіна"ЕФЕКТИВНІСТЬ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА"

 
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі