Економiка сьогоднi
Ви бажаєте відреагувати на цей пост? Створіть акаунт всього за кілька кліків або увійдіть на форум.

Герасименко Т.О. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ

Перейти донизу

Герасименко Т.О.  ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ Empty Герасименко Т.О. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ

Повідомлення автор Olkhovii Ср Лист 15, 2017 1:36 pm

Т.О. Герасименко, магістр
ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»


ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ


Інформаційна система – це сукупність організаційних і технічних засобів для збереження та обробки інформації з метою забезпечення інформаційних потреб користувачів [2].

В сучасних умовах ефективне управління діяльністю торговельного підприємства неможливе без впровадження інформаційних систем та технологій. А тому, автоматизація діяльності торговельного підприємства відбувається відповідно до одного з трьох можливих варіантів:

1) розробка інформаційної системи власними силами;

2) придбання універсальної системи чи пакету прикладних програм;

3) аутсорсинг, тобто делегування функцій та повноважень щодо ведення інформаційних технологій зовнішнім організаціям.

Враховуючи особливості підприємств торговельної галузі, інформаційна система управління торговельним підприємством повинна володіти наступними властивостями [1]:
1) збереження – мінімізація витрат на введення інформаційної системи;
2) надійність – гарантування збереження і доступності даних за будь-яких технічних несправностей і забезпечення ефективного захисту даних від несанкціонованого доступу;
3) можливість росту – масштабованість, можливість розширення;
4) ступінь автоматизації різних видів діяльності – повнота автоматизації всіх видів діяльності, а не лише бухгалтерії;
5) інтуїтивність інтерфейсу – можливість користувача розібратися в інтерфейсі без опису;
6) можливість інтеграції з електронним документообігом – реалізація функції документообігу в системі чи можливість інтеграції зі зовнішньою системою документообігу;
7) адаптованість до клієнта – ступінь узгодженості властивостей системи з потребами клієнта;
Cool доступна ціна.

Необхідність пристосування інформаційної системи до існуючого торгового процесу та наскрізне охоплення автоматизацією усіх етапів бізнес-процесу від обліку товарів до розрахунків з клієнтами, потребує включення до ІС таких модулів як управління складом, товарооборотом, управління взаємними розрахунками та ціноутворенням.
Необхідність узгодження роботи цих модулів та їх вихідних інформаційних потоків, потребує використання методологій моделювання бізнес-процесів, які дозволять комплексно та наочно описати роботу усіх об’єктів інформаційної системи.


Список використаних джерел


1. Кунегин С.В. Информационные системы в экономике : [учебник] / Кунегин С.В. – М., 1996. – 382 с.

2. Мюллер-Штеванс Г. Информационная технология и управление предприятием [Электронный ресурс] / Г. Мюллер-Штеванс, С. Ашванден // Проблемы теории и практики управления. – 1998. - №1. – Режим доступа: http://vasilievaa.narod.ru/ ptpu/16_1_98.htm.

Olkhovii

Кількість повідомлень : 7
Дата реєстрації : 15.11.2017

Повернутися до початку Перейти донизу

Повернутися до початку

- Схожі теми
» Алькема В.Г., Кучмєєв О.О. Напрямки удосконалення інформаційного забезпечення логістичної діяльності підприємств оптової торгівлі
» Сластьон С.О. Проектування розподілених інформаційних систем для виробничого підприємства
» Онвубіко Ч.М., СТРУКТУРА СТРАТЕГІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВ
» Лесюк А.С. "ОСОБЛИВОСТІ ВИЗНАЧЕННЯ ФІНАНСОВОЇ СТІЙКОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ"
» Корнієнко О.М., Жилко С.О. ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В ПІДПРИЄМНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

 
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі