Герасименко Т.О. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ
Економiка сьогоднi :: VІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет - конференції «Економіка сьогодні: проблеми моделювання та управління» :: 5. Формування механізмів та систем стратегічного розвитку підприємств
Сторінка 1 з 1
Герасименко Т.О. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ
Т.О. Герасименко, магістр
ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
Інформаційна система – це сукупність організаційних і технічних засобів для збереження та обробки інформації з метою забезпечення інформаційних потреб користувачів [2].
В сучасних умовах ефективне управління діяльністю торговельного підприємства неможливе без впровадження інформаційних систем та технологій. А тому, автоматизація діяльності торговельного підприємства відбувається відповідно до одного з трьох можливих варіантів:
1) розробка інформаційної системи власними силами;
2) придбання універсальної системи чи пакету прикладних програм;
3) аутсорсинг, тобто делегування функцій та повноважень щодо ведення інформаційних технологій зовнішнім організаціям.
Враховуючи особливості підприємств торговельної галузі, інформаційна система управління торговельним підприємством повинна володіти наступними властивостями [1]:
1) збереження – мінімізація витрат на введення інформаційної системи;
2) надійність – гарантування збереження і доступності даних за будь-яких технічних несправностей і забезпечення ефективного захисту даних від несанкціонованого доступу;
3) можливість росту – масштабованість, можливість розширення;
4) ступінь автоматизації різних видів діяльності – повнота автоматизації всіх видів діяльності, а не лише бухгалтерії;
5) інтуїтивність інтерфейсу – можливість користувача розібратися в інтерфейсі без опису;
6) можливість інтеграції з електронним документообігом – реалізація функції документообігу в системі чи можливість інтеграції зі зовнішньою системою документообігу;
7) адаптованість до клієнта – ступінь узгодженості властивостей системи з потребами клієнта;
доступна ціна.
Необхідність пристосування інформаційної системи до існуючого торгового процесу та наскрізне охоплення автоматизацією усіх етапів бізнес-процесу від обліку товарів до розрахунків з клієнтами, потребує включення до ІС таких модулів як управління складом, товарооборотом, управління взаємними розрахунками та ціноутворенням.
Необхідність узгодження роботи цих модулів та їх вихідних інформаційних потоків, потребує використання методологій моделювання бізнес-процесів, які дозволять комплексно та наочно описати роботу усіх об’єктів інформаційної системи.
1. Кунегин С.В. Информационные системы в экономике : [учебник] / Кунегин С.В. – М., 1996. – 382 с.
2. Мюллер-Штеванс Г. Информационная технология и управление предприятием [Электронный ресурс] / Г. Мюллер-Штеванс, С. Ашванден // Проблемы теории и практики управления. – 1998. - №1. – Режим доступа: http://vasilievaa.narod.ru/ ptpu/16_1_98.htm.
ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ
Інформаційна система – це сукупність організаційних і технічних засобів для збереження та обробки інформації з метою забезпечення інформаційних потреб користувачів [2].
В сучасних умовах ефективне управління діяльністю торговельного підприємства неможливе без впровадження інформаційних систем та технологій. А тому, автоматизація діяльності торговельного підприємства відбувається відповідно до одного з трьох можливих варіантів:
1) розробка інформаційної системи власними силами;
2) придбання універсальної системи чи пакету прикладних програм;
3) аутсорсинг, тобто делегування функцій та повноважень щодо ведення інформаційних технологій зовнішнім організаціям.
Враховуючи особливості підприємств торговельної галузі, інформаційна система управління торговельним підприємством повинна володіти наступними властивостями [1]:
1) збереження – мінімізація витрат на введення інформаційної системи;
2) надійність – гарантування збереження і доступності даних за будь-яких технічних несправностей і забезпечення ефективного захисту даних від несанкціонованого доступу;
3) можливість росту – масштабованість, можливість розширення;
4) ступінь автоматизації різних видів діяльності – повнота автоматизації всіх видів діяльності, а не лише бухгалтерії;
5) інтуїтивність інтерфейсу – можливість користувача розібратися в інтерфейсі без опису;
6) можливість інтеграції з електронним документообігом – реалізація функції документообігу в системі чи можливість інтеграції зі зовнішньою системою документообігу;
7) адаптованість до клієнта – ступінь узгодженості властивостей системи з потребами клієнта;
доступна ціна.
Необхідність пристосування інформаційної системи до існуючого торгового процесу та наскрізне охоплення автоматизацією усіх етапів бізнес-процесу від обліку товарів до розрахунків з клієнтами, потребує включення до ІС таких модулів як управління складом, товарооборотом, управління взаємними розрахунками та ціноутворенням.
Необхідність узгодження роботи цих модулів та їх вихідних інформаційних потоків, потребує використання методологій моделювання бізнес-процесів, які дозволять комплексно та наочно описати роботу усіх об’єктів інформаційної системи.
Список використаних джерел
1. Кунегин С.В. Информационные системы в экономике : [учебник] / Кунегин С.В. – М., 1996. – 382 с.
2. Мюллер-Штеванс Г. Информационная технология и управление предприятием [Электронный ресурс] / Г. Мюллер-Штеванс, С. Ашванден // Проблемы теории и практики управления. – 1998. - №1. – Режим доступа: http://vasilievaa.narod.ru/ ptpu/16_1_98.htm.
Olkhovii- Кількість повідомлень : 7
Дата реєстрації : 15.11.2017
Схожі теми
» Алькема В.Г., Кучмєєв О.О. Напрямки удосконалення інформаційного забезпечення логістичної діяльності підприємств оптової торгівлі
» Сластьон С.О. Проектування розподілених інформаційних систем для виробничого підприємства
» Онвубіко Ч.М., СТРУКТУРА СТРАТЕГІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВ
» Лесюк А.С. "ОСОБЛИВОСТІ ВИЗНАЧЕННЯ ФІНАНСОВОЇ СТІЙКОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ"
» Корнієнко О.М., Жилко С.О. ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В ПІДПРИЄМНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
» Сластьон С.О. Проектування розподілених інформаційних систем для виробничого підприємства
» Онвубіко Ч.М., СТРУКТУРА СТРАТЕГІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВ
» Лесюк А.С. "ОСОБЛИВОСТІ ВИЗНАЧЕННЯ ФІНАНСОВОЇ СТІЙКОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ"
» Корнієнко О.М., Жилко С.О. ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В ПІДПРИЄМНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Економiка сьогоднi :: VІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет - конференції «Економіка сьогодні: проблеми моделювання та управління» :: 5. Формування механізмів та систем стратегічного розвитку підприємств
Сторінка 1 з 1
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
|
|